reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Maková

Lucia Maková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malé žieňa, ktoré nevidí pohár poloprázdny, ale poloplný... Zoznam autorových rubrík:  zmaľovala som si svet :o)maj fílingz :PNezaradenéSúkromnéPoéziaŠkolička školaRodinka moja úžasná

reklama

Nezaradené

Čo takto trošku histórie?

Lucia Maková

Čo takto trošku histórie?

Navštívte najstaršiu pamiatku v strednej Európe...

  • 13. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 280x
  • 3
Ako má vyzerať ten správny chlap

Lucia Maková

Ako má vyzerať ten správny chlap

Má to byť krásavec, musí mať modré oči, vypracované telo, dlhé vlasy a sexi zadok.... NO TAK TO URČITE NIE!!!

  • 28. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 132x
  • 4
Prečo je výhodné mať o pár kilov naviac???

Lucia Maková

Prečo je výhodné mať o pár kilov naviac???

Aj vám sa stáva to, že po vianočných sviatkoch ste o niečo väčší? Mne pravidelne! Ale zamyslite sa nad tým, že možno aj takéto malé zlo je na niečo dobré... :o)

  • 2. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 628x
  • 4
Viete, čo je nádherné?

Lucia Maková

Viete, čo je nádherné?

TOTO... :o)

  • 4. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 132x
  • 4
Moja jarná prechádzka lesom

Lucia Maková

Moja jarná prechádzka lesom

Dnes som strávila väčšinu dňa v lese. Dýchala som čerstvý vzduch, počúvala, ako pukajú šišky na stomoch, sledovala štebotajúcich vtákov a fotila... Prírodu a Dražovský kostolík(úžasnú historickú pamiatku).

  • 22. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 909x
  • 3
reklama
Čo s nimi teraz bude?

Lucia Maková

Čo s nimi teraz bude?

Paľko, Evka a Zuzka boli celkom normálne deti, ktoré žili v tej iste ako ja.Napriek tomu, že ich rodina nebola najbohatšia sa mali dobre. Ich život mal len jednu chybu - ich rodičia boli alkoholici.

  • 22. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 189x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu