reklama

Chyby porovnávacích testov

Môj názor na ne. Možno sa zhoduje s tým vašim...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Chodím na jedno z desiatich najlepsich gymnazií na Slovensku. Nie, že by som z toho bola nejak veľmi unesená. Práve naopak. Som tu nešťastná. Niekedy si myslím, že by mi bolo lepšie na nejakej inej škole. Viem, že prísni profesori patria ku každej dobrej škole. A nepríjemní ľudia sa nájdu tiež všade.

Pred dvoma týždňami sme písali ročníkový test(to je test, ktorý píše jeden ročník v ten istý deň a v tú istú vyučovaciu hodinu). A práve z angličtiny! Len tak pre ilustráciu, angličtina je jeden z mojich obľúbených predmetov a nemôžem povedať, že by som s ňou mala problémy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Test sa skladal z 9 úloh. Od A az po I. Nebol ťažký. Ako povedala moja triedna ( - angličtinárka, ktorá ten test doonca tvorila!!!), nebolo tam ani nič, čo by sme nebrali. Mala, samozrejme, pravdu. ale v jednom s ňou nesúhlasím. Ročníkový test má slúžiť na POROVNANIE žiakov istého ročníka a nie ako skúška, koľko toho majú žiaci za jednu hodinu zvládnuť. Takže to bolo neprimerané, dať nám toľko veľa cvičení na vypracovanie. Myslím, že keď si každý prezrel ten test, začal ho rýchlo vypracovávať, aby to všetko stihol. V tom strese si však poviete "Neviem to, potom sa k tomu vrátim." alebo "Toto je moc ťažké, idem na ďalšiu úlohu.".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Môj skromný názor je, že keby na tom teste nie je READING na jednu stranu(o ktorom aj moja triedna povedala, že bol ťažký), tak by sme mali tie známky úplne iné.

Osobne nie som proti porovnávacím testom, ale dať nám taký, aký sme mali, bola chyba.

PS: Aký je váš názor?

Lucia Maková

Lucia Maková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malé žieňa, ktoré nevidí pohár poloprázdny, ale poloplný... Zoznam autorových rubrík:  zmaľovala som si svet :o)maj fílingz :PNezaradenéSúkromnéPoéziaŠkolička školaRodinka moja úžasná

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu