reklama

Viete, čo je nádherné?

TOTO... :o)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ako každý štvrtok, aj dnes som šla na anglinu. Meškala som asi 3 minúty. A od budovy mojej jazykovky som to mala asi ešte 2 minútky. Uponáhľaná - ako vždy som si všimla dvoch ľudí. Je to zvláštne, ale stretávam ich každý štvrtok.

Starček a starenka. Veľmi krásny pár. Starček kráčal o palici a ešte k tomu podopieral svoju manželku. Ona držala v ruke kabelku a tvárila sa šťastne.

Nepredstavujte si však párik starčekov v kroji, prosím! Boli oblečení elegantne a musím povedať, že sa dokonca k sebe aj hodili. Nielen výškou (mohli mať asi tak 160 centimetrov, obaja už boli zhrbení - vek poznačil ich telá), ale aj nádherne zvráskavenými tvárami, bielymi vlasmi, chôdzou a aj tým oblečením.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vtedy som si spomenula na jednu múdru vetičku - LÁSKA KVITNE V KAŽDOM VEKU.

Viete, je to veľmi pekné a príjemné, keď vidíte ako sa dvaja ľudia okolo 70-tky ľúbia. Pre mňa je to niečo úžasné. Priznám sa, veľmi túžim po tom, aby som našla svoju lásku. Ale nie takú ako to robia niektoré baby v mojom veku(na večer stačí a potom koniec), ale takú, že keď budem staručká chcela by som mať po svojom boku deduška.... a budeme sa ľúbiť.

A keď zazvoní zvonec a rozprávke bude koniec, tá naša bude pokračovať.

Ešte stále ho hľadám... možno som ho už našla. Hmmm.. Ktovie? :o)

Lucia Maková

Lucia Maková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malé žieňa, ktoré nevidí pohár poloprázdny, ale poloplný... Zoznam autorových rubrík:  zmaľovala som si svet :o)maj fílingz :PNezaradenéSúkromnéPoéziaŠkolička školaRodinka moja úžasná

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu